Obecní úřad Mikulovice informuje občany, že v celé obci byl nově nainstalován a uveden do provozu v rámci projektu Protipovodňová opatření obce Mikulovice systém hlásičů. Projekt je zaměřen na preventivní protipovodňová opatření spočívající v instalaci lokálního výstražného a varovného systému. Proto hlásiče budou prioritně fungovat pro systém výstražného a varovného systému, ovládány budou též dálkově v rámci integrovaného záchranného systému. Dále budou využívány pro hlášení obecního úřadu za účelem informování občanů o výlukách dodávky vody, elektřiny a podobně, rovněž pak pro hlášení informací o akcích obce, spolků, neziskových organizací a organizátorů společenských akcí konajících se na území obce. Nebudou se vyhlašovat zprávy komerční povahy, například o prodeji zboží, informace politických stran, hnutí a politických aktivit, informace soukromého charakteru, informace hanlivé, nepravdivé apod.. Vysílání obecního rozhlasu bude zajišťováno pověřeným pracovníkem obecního úřadu s tím, že vysílací doba je stanovena na čtvrtek v 11:00 hod. a opakování relace v týž den v 16:00 hod.. Požadavky na vyhlášení musí být předloženy v písemné podobě a zadavatelem doručeny na podatelnu úřadu min. 1 hod. před započetím hlášení. Hlášení nebudou zpoplatněna. V případě poruchy některého hlásiče může občan nahlásit závadu telefonicky na podatelnu úřadu č. tel. 584 429 100, kdy je nutné uvést číslo hlásiče, který je uveden na „krabici“ obecního rozhlasu.